Saker blir inte alltid som planerat

I några månader hade jag planerat sommaren på ett ungefär. Några dagar innan avresa blev det ändrade planer pga vissa omständigheter, detta gjorde att jag fick tillbringa semestern utan mina älskade hundar. Det kändes, och känns fortfarande väldigt surt. Så för att det skulle bli en någorlunda bra sommar ändå så bokade jag och killen en resa utomlands en vecka. Skönt med sol och bad! Jag hade verkligen sett fram emot Guldagilityn, som verkar ha varit toppenbra!
Taras rallydebut blev inte heller av.
 
Jag kom hem från Skåne idag. Innan semestern anmälde jag Tara till rallytävlingen här jag bor, som är nu på söndag 20/7, så det får bli hennes debuttävling istället. Det kändes inte särskilt motiverande där och då, men nu i efterhand kändes det som ett smart val.
 
Jag är rätt nervös inför söndagen! Så hoppas det går någorlunda bra och att jag inte skämmer ut mig för mycket.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0