Datum i sommar

Det är mindre än en månad kvar till semester.
29 Juni startar min 3 veckor långa semester, och det ska bli sååå härligt!!
 
30 Juni packar vi (jag och pojkvännen) väskorna och kör ner mot Skåne. Tillsammans med hundarna såklart. Tanken är att stanna ungefär halvägs på lämpligt hotell. Att köra 12 timmar känns lite väl mäktigt på en dag.
1 Juli fortsätter färden ner till Skåne.
Redan 3 Juli beger vi oss upp till Kalmar för att tävla i Guldagility med Moa. Vi tävlar 4-5 Juli.
6 Juli är det en Rallylydnadtävling som jag tänkt anmäla mig och Tara till.
 
Med andra ord ser jag framemot sommaren extremt mycket.
 
Började ge hundarna Fixodida zx-fästigmedel för ett par veckor sedan, så nu får det visa vad det går för i sommar.
Glada Tara <3
Madeleines.se - Fotoglad Bröllopsplanerande Mamma
2014-06-10 @ 10:43:52
URL: http://madeleines.se

Hahah nej såklart inte, flera som hängt med så länge och det är så kul tycker jag, många av er känns som vänner på något vis trots att vi aldrig mötts :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0