Vom og hundemat

Jag avskyr när det händer ens hundar något. Jag har haft väldigt "tur" med Moa som så, hon har aldrig varit skadad eller något. Det värsta som hänt henne är att jag råkat kliva på henne när hon springer runt fötterna, haha.
Så känner mig en aning deppig gällande Tara, det är inget allvarligt som så, men det känns fortfarande väldigt jobbigt. Just nu håller vi oss till gräsmattan för rastning, för snabbast möjliga läkning.
 
Har anmält oss till en "träningstävling" i agility på fredag.Tycker "såret" ser bättre ut idag, så hon ska nog vara helt återställd på fredag. Om inte, så får jag väl ställa in det.
 
Var och fyllde på lagret med hundmat till Tara. Det blev 8 á 500 g Vom og Hundemat-korvar, och en påse med burgare som jag tänkte testa också. Korvarna är Exklusiv.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0