Guldagility

För drygt en vecka sedan så anmälde jag Moa till den stora Guldagilitytävlingen som håller till i Kalmar 3-6 Juli, fyra stycken fullspäckade agilitydagar!! För min del blir det "bara" två, kanske tre, men det är bara två av dagarna som vi ska tävla. Kommer ändå tillbringa sommaren i Skåne, så det var inte så långt bort tyckte jag *Okej, jag är från norrland, och allt som är mindre än 3 timmar att köra är hanterbart ;)*.
 
 
Har dessutom beställt hem något från Netonnet, som bör hamna hos posten i början av veckan! Längtar väldigt mycket efter det, kommer visa upp det när jag fått paketet.
 
 
 
 
 
Karro och King :)
2014-03-16 @ 07:33:14
URL: http://www.karroochking.se

Åh så rolig :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0