Vem är vi då?

Detta blir det första inlägget på den här bloggen. Så dagen till ära så kickar jag igång bloggen med en liten presentation av mig och min följeslagare Moa.
 
 
 
Jag som startat den här bloggen heter Malin, inne på mitt 20:onde år och har de senaste 3,5 åren varit hundägare till Moa som är på bilden ovan. Mitt liv består av hund, jobb, pojkvän, lite mer hund och det vardagen har att bjuda på.
Bloggen kommer handla främst handla om hund och det vardagen har att bjuda på, att blanda in jobb i sin blogg känns lite tråkigt, så det håller jag utanför här. ;)
 
Vem är Moa då?
En Shetland Sheepdog på 4,5 år, som tränar agility, personspår är också en favorit, åtminstone den delen på året då snön inte existerar. 
 
Nog om det!
Hanna - Min vardag som trebarnsmamma
2014-03-15 @ 20:06:20
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Vad fin hon är!

Svar: Tack så mycket!! :)
iwin.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0