SKK är väldigt effektiva..

I söndags skickade jag in stamtavlan, idag (3 arbetsdagar senare) är Tara svenskregistrerad, och stamtavlan finns redan att hämta på posten. På grund av jobb har jag inte hunnit hämta ut den, men drar väl förbi posten en sväng imorgon. Så det tycker jag är riktigt effektivt av SKK!
 
Äntligen, äntligen, äntligen....
Taras tävlingsbok kom idag också. Äntligen kan jag börja anmäla henne till tävlingar!
Jag har mailat SKK och frågat varför chipnumret inte finns med. Jag hoppas de lägger in det.
 
Har tillbringat ett dygn hos min kära pojkvän. Vi fjällvandrade lite halvt, men på grund av mina mindre "fjällvandringsvänliga skor" så får det bli en längre fjälltur senare. På kalfjället. Den här gången höll vi oss mest till en stor fors. Mysigt.

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna:
 
    
Lina Johansson
2014-05-29 @ 11:40:07

Vad roligt, syrran!

Svar: tack! :)
iwin.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0