Kopplet sitter fast

Man kan ju fundera på vad Moa håller på med nedan.. Enligt henne satt hennes koppel fast och det var tydligen helt omöjligt för henne att ta sig därifrån.... Jag hade bara släppt kopplet på marken.
Hon får för sig väldigt konstiga saker ibland, haha!
Jag har även hittat en tävling jag vill anmäla Tara till. Tävlingen håller till i Söråker, 21 mil från där jag bor. Min första känsla och  var "JA! En tävling i närheten av där jag bor", man är väl norrlänning för något ;)
 
Tävlingen bär av stapeln 7-8 februari. Jag och Tara har inte tränat något nu under vintern, men man behöver väl något att se framemot så det vore värt det ändå.
Natalie
2015-01-03 @ 22:31:02
URL: http://nataliestrande.forme.se/

Åh vilken fin hund!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0