Göra eget hundgodis

Tog fram frukt- och svamptorken idag, samt förpackningen med kycklingmage som jag inhandlade på City Gross för ett tag sedan. På söndag är det ju tävling, så det kan vara en fördel med något gott godis. Köpte torken nedan för att slippa använda ugnen, fler i hushållet som kanske behöver den till annat än att torka hundgodis, haha! Dessutom var det lättare att ställa in lägre grader.
 
Idag har jag ställt torken på 50 grader, så får se hur lång tid det tar.
 
 
Jag kanske är galen som tycker rått kött ser fräscht/gott ut på bild, haha! Är väl lite "skadad" av att råutfodra mina hundar.
Jenny
2014-07-18 @ 18:18:14
URL: http://gerplas.wordpress.com

Man kanske skulle införskaffa sig en tork.... :) Vet ju en hund som skulle uppskatta det i alla fall. ;)

Lina
2014-07-18 @ 18:37:07

Världens godaste hundgodis, tycker nog både Moa och Tara!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0